Sužinokite ką reikia daryti jeigu „Tesla“ automobilis nesikrauna su „CHAdeMO“ adapteriu arba ekrane pasirodo klaidos pranešimai.

Ką daryti

  • Įsitikinkite ar tikrai teisingai prijungėte “Tesla CHAdeMO” adapterį ir ar adapteris komunikuoja su įkrovimo stotele. Įstačius adapterį į įkrovimo kabelį, stumkite jį kol jis užsifiksuos. Tuomet prijunkite adapterį prie automobilio ir palaukite kol transporto priemonė užfiksuos fiksatorių, laikantį adapterį. Žiūrėti į nuotrauką esančią žemiau.
Tesla CHAdeMO Adapteris
“CHAdeMO” adapterio prijungimas
  • Sekite visas instrukcijas „CHAdeMO“ įkrovimo stotelėje, kad pradėtumėte krauti.
  • Patikrinkite ar „Tesla“ automobilio programinė įranga yra atnaujinta.
  • 3 „Tesla“ modelio programinė įranga su „CHAdeMO“ adapteriu turi būti 2019.24.01 „Firmware“ arba naujesnė versija.
  • Ar įjungta jūsų „Tesla“ modeliui „Supercharging“ funkcija? Norint naudoti „CHAdeMO“ adapterį reikia ją įjungti.
  • „Tesla CHAdeMO“ adapteris yra skirtas naudotis su visomis „CHAdeMO“ įkrovimo stotelėmis, tačiau vis tiek gali pasitaikyti stočių kuriose juo naudotis nepavyktų.
  • Dėl „Tesla“ produktų modifikacijos „CHAdeMO“ adapteriui retkarčiais gali prireikti atnaujinti programinę įrangą „Firmware“. Tai gali padaryti „Tesla“ servisas.
  • Patikrinkite ar ekrane nėra klaidos pranešimų, kadangi tai gali išspręsti problemą. Taip pat visuomet patikrinkite įkrovimo stotelės būseną.
  • Jei mašina vis dar nesikrauna, išbandykite kitą įkrovimo stotį.
Tesla CHAdeMO Adapteris

Klaidos pranešimai

  • Klaidos pranešimas: “Charging adapter issue“ . Ši klaida gali pasirodyti, kai yra tiesioginė problema su adapteriu. Patikrinkite adapterį ar jame nėra nešvarumų ar korozijos požymių. Jei turite galimybę pamėginkite kitą įkrovimo stotelę arba kitą automobilį. Jeigu problema vis tiek atsiranda susisiekite su „Tesla“ servisu ir pasiteiraukite dėl „Firmware“ programinės įrangos atnaujinimo.
  • Klaidos pranešimas: “Plug not engaged check for obstruction“. Ši klaida gali reikšti įkrovimo kištuko problemą. Patikrinkite, ar jame nėra nešvarumų ar kitų kliūčių.
  • Klaidos pranešimas: “Charge port latch not engaged“. Ši klaida gali reikšti, kad įkrovimo kištuko fiksatoriaus mechanizmas gali būti užstrigęs. Pabandykite jį ištraukti rankiniu būdu. Šaltuoju sezono metu įsitikinkite jog tai nėra apšalę ledu. Jeigu kištukas išsitraukia, bet klaida vis dar atsiranda, tai gali reikšti programinės įrangos problemas. Jei galite atnaujinkite arba perkraukite programinę įrangą.
  • Klaidos pranešimas: “CHAdeMO adapter very hot“. Jei pasirodė šis pranešimas įsitikinkite, kad karštą dieną adapteris nėra ant saulės spindulių. Jeigu taip nėra patikrinkite ar adapteryje ar įkrovimo kabelyje nėra nešvarumų. Taip pat pabandykite kitą įkrovimo stotelę. Jei problema nedingsta, gali padėti „Firmware“ atnaujinimas.

DC greitasis įkrovimas

Kalbant apie DC greitąjį įkrovimą, turėkite galvoje jog jūsų transporto priemonė kraunasi greičiau, kai baterijos įkrovimo lygis yra žemesnis. Be to, įkrovimo greitis suletėja, kai baterija tampa pilna (80% ir daugiau).

“CHAdeMO“ greito įkrovimo ir „supercharging“ per dažnai naudoti negalima. Pasak „Tesla“ inžinierių, kai transporto priemonė viršija nurodytą kiekį DC greitojo įkrovimo, baterijos valdymo sistema apriboja DC greitąjį įkrovimą, kad išvengtų baterijos gedimų. Jei taip nutinka, DC greitasis įkrovimas yra visam laikui ribojamas lėtesniu įkrovimo greičiu.

Apibendrinant galima teigti, jog jeigu bandėte kitą įkrovimo stotelę, kitą adapterį ir visus kitus anksčiau nurodytus klaidų šalinimo veiksmus, bet “Tesla CHAdeMO” adapteris vistiek nekrauna, tai gali reikšti programinės įrangos trikdžius. Norint tai išspręsti jūs turite susisiekti su „Tesla“ klientų aptarnavimu.

Priežastys dėl kurių “Tesla CHAdeMO” adapteris nekrauna.



2021-01-07