paspauskite Enter norėdami ieškotiRodyti visus:Produktų nerasta.
Nauja šildymo technologija padeda sutaupyti iki 6% nuvažiuojamo atstumo
Šildymo technologija, taupanti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą, padės greičiau pasiekti norimą temperatūrą.
Inžinerijos specialistai IAV ir Louisenthal įsitraukė į apsaugos elementų (angl. security foils) ir banknotų popieriaus plėtojimą. Taip pat sukūrė ir naują keleivių salono šildymo principą elektromobiliams.
Šis metodas paremtas plona, permatoma, nedidelės kainos ir paprasta naudoti SmartMesh technologija iš Louisenthal. Kadangi SmartMesh elementai paviršiuje turi kondukcinį tinklą, jie gali būti įdiegti įvairiose vietose. Pavyzdžiui, aplink keleivio dureles kartu su standartine šildymo sistema, kad suteiktų papildomą šildymą.
Šie elementai lengvai integruojami į duris, centrinę konsolę bei automobilio stogą. Naudodami automobilio energiją SmartMesh elementai kaista ir spinduliuoja šilumą į automobilio saloną keleiviams šildyti. Be to šios detalės yra permatomos, todėl gali būti suderinamos su automobilio šviesomis ar LED dizaino detalėmis.
Nauja šildymo sistema
Nauja šildymo sistema padės sutaupyti iki 6% elektros
Kaip teigia Vokietijos partneriai, SmartMesh sumažins automobilio šildymo iki norimos temperatūros trukmę. Be to sumažins optimalios temperatūros palaikymui reikalingą energiją apie 20%. Visa tai leis iki 6% padidinti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą.
IAV, siekdami išbandyti šiuos elementus automobilyje, atliko simuliaciją su 3D CFD įranga. Simuliacija pademonstravo, kaip nauja technologija veikia įdiegta į automobilio dureles. Rezultatas – lengvai pasiekta optimali temperatūra keleivių salone. Su SmartMesh technologija oras sušyla greičiau ir vairuotojui, ir keleiviams. Esant žemai lauko temperatūrai papildomi šildymo elementai būtų ypač naudingi. Pasiekus norimą temperatūrą šios sistemos energijos poreikis šilumai išlaikyti yra 20% mažesnis nei senesnių sistemų, taip yra dėl šilumos spinduliavimo keleivių salone. Dėl to elektromobilio nuvažiuojamas atstumas padidėja iki 6%.
Louisenthal teigia, kad SmartMesh produktai automobilių pramonėje gali būti gaminami masiniais kiekiais. Tai leistų elektromobilių savininkams lengvai gauti reikiamų komponentų. Ar šią technologiją toliau tobulins bei naudos, ar jos atsisakys – atsakys į klausimą, ar ši sistema yra tikrai naudinga.
Padidinus šildymo pajėgumą svarbiausia tai, kad šaltu oru tai padėtų sutaupyti elektromobilio nuvažiuojamų kilometrų. Būtent žemoje temperatūroje nuvažiuojamas atstumas yra mažiausias, todėl siekiama jį didinti, o ne gerinti ir taip pakankamą nuvažiuojamą distanciją esant optimalioms oro sąlygoms.
Tai naujas Švedijos baldų gigantės Ikea projektas. Jie dirba kartu su Renault kurdami Höga, pirmąjį elektrinės transporto priemonės rinkinio konceptą. Apie Ikea Höga Šis Ikea sukurtas automobilis kol kas yra tik modelis, bet jeigu šis projektas pasiteisins, tuomet toks rinkinys turės 374 surenkamas dalis ir kainuos apie 5300€. Šis kompaktiškas, pilnai elektrinis miesto automobilis bus …
Naujasis Ford Mustang Mach-E pateko į Gineso rekordus kaip labiausiai energetiškai efektyvi transporto priemonė su vidutiniu 10,52 km/kWh 1351 km kelyje nuo John O’Groats iki Land’s End Jungtinėje Karalystėje. Apie Ford Mustang Mach-E rekordą Šis rekordas buvo pasiektas BBC transporto korespondentų Paul Clifton, Fergal McGrath ir Kevin Brooker, kurie vairavo šį elektrinį visureigį. Šie korespondentai …
Milijonas elektromobilių įkrovimo stotelių – tiek jų planuojama įrengti Europos Sąjungoje. Iki 1 milijono stotelių 2024 metais ir 3 milijonų stotelių iki 2029-ųjų metų. Nepaisant sudėtingų aplinkybių ir neigiamos COVID-19 pandemijos įtakos automobilių sektoriui, 2020 metais elektromobilių prekyba padarė didelį šuolį daugelyje šalių. Dabar vis daugiau ir daugiau žmonių nusprendžia rinktis elektrines transporto priemones. Pavyzdžiui …
Nauja šildymo technologija padeda sutaupyti iki 6% nuvažiuojamo atstumo
Šildymo technologija, taupanti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą, padės greičiau pasiekti norimą temperatūrą.
Inžinerijos specialistai IAV ir Louisenthal įsitraukė į apsaugos elementų (angl. security foils) ir banknotų popieriaus plėtojimą. Taip pat sukūrė ir naują keleivių salono šildymo principą elektromobiliams.
Šis metodas paremtas plona, permatoma, nedidelės kainos ir paprasta naudoti SmartMesh technologija iš Louisenthal. Kadangi SmartMesh elementai paviršiuje turi kondukcinį tinklą, jie gali būti įdiegti įvairiose vietose. Pavyzdžiui, aplink keleivio dureles kartu su standartine šildymo sistema, kad suteiktų papildomą šildymą.
Šie elementai lengvai integruojami į duris, centrinę konsolę bei automobilio stogą. Naudodami automobilio energiją SmartMesh elementai kaista ir spinduliuoja šilumą į automobilio saloną keleiviams šildyti. Be to šios detalės yra permatomos, todėl gali būti suderinamos su automobilio šviesomis ar LED dizaino detalėmis.
Nauja šildymo sistema padės sutaupyti iki 6% elektros
Kaip teigia Vokietijos partneriai, SmartMesh sumažins automobilio šildymo iki norimos temperatūros trukmę. Be to sumažins optimalios temperatūros palaikymui reikalingą energiją apie 20%. Visa tai leis iki 6% padidinti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą.
IAV, siekdami išbandyti šiuos elementus automobilyje, atliko simuliaciją su 3D CFD įranga. Simuliacija pademonstravo, kaip nauja technologija veikia įdiegta į automobilio dureles. Rezultatas – lengvai pasiekta optimali temperatūra keleivių salone. Su SmartMesh technologija oras sušyla greičiau ir vairuotojui, ir keleiviams. Esant žemai lauko temperatūrai papildomi šildymo elementai būtų ypač naudingi. Pasiekus norimą temperatūrą šios sistemos energijos poreikis šilumai išlaikyti yra 20% mažesnis nei senesnių sistemų, taip yra dėl šilumos spinduliavimo keleivių salone. Dėl to elektromobilio nuvažiuojamas atstumas padidėja iki 6%.
Louisenthal teigia, kad SmartMesh produktai automobilių pramonėje gali būti gaminami masiniais kiekiais. Tai leistų elektromobilių savininkams lengvai gauti reikiamų komponentų. Ar šią technologiją toliau tobulins bei naudos, ar jos atsisakys – atsakys į klausimą, ar ši sistema yra tikrai naudinga.
Padidinus šildymo pajėgumą svarbiausia tai, kad šaltu oru tai padėtų sutaupyti elektromobilio nuvažiuojamų kilometrų. Būtent žemoje temperatūroje nuvažiuojamas atstumas yra mažiausias, todėl siekiama jį didinti, o ne gerinti ir taip pakankamą nuvažiuojamą distanciją esant optimalioms oro sąlygoms.
EV+
Related Posts
Höga – Ikea pirmoji surenkama elektrinė transporto priemonė
Tai naujas Švedijos baldų gigantės Ikea projektas. Jie dirba kartu su Renault kurdami Höga, pirmąjį elektrinės transporto priemonės rinkinio konceptą. Apie Ikea Höga Šis Ikea sukurtas automobilis kol kas yra tik modelis, bet jeigu šis projektas pasiteisins, tuomet toks rinkinys turės 374 surenkamas dalis ir kainuos apie 5300€. Šis kompaktiškas, pilnai elektrinis miesto automobilis bus …
Ford Mustang Mach-E patenka į Gineso rekordus
Naujasis Ford Mustang Mach-E pateko į Gineso rekordus kaip labiausiai energetiškai efektyvi transporto priemonė su vidutiniu 10,52 km/kWh 1351 km kelyje nuo John O’Groats iki Land’s End Jungtinėje Karalystėje. Apie Ford Mustang Mach-E rekordą Šis rekordas buvo pasiektas BBC transporto korespondentų Paul Clifton, Fergal McGrath ir Kevin Brooker, kurie vairavo šį elektrinį visureigį. Šie korespondentai …
Milijonas elektromobilių įkrovimo stotelių Europoje iki 2024
Milijonas elektromobilių įkrovimo stotelių – tiek jų planuojama įrengti Europos Sąjungoje. Iki 1 milijono stotelių 2024 metais ir 3 milijonų stotelių iki 2029-ųjų metų. Nepaisant sudėtingų aplinkybių ir neigiamos COVID-19 pandemijos įtakos automobilių sektoriui, 2020 metais elektromobilių prekyba padarė didelį šuolį daugelyje šalių. Dabar vis daugiau ir daugiau žmonių nusprendžia rinktis elektrines transporto priemones. Pavyzdžiui …